Informacje o zakupach

 

 

1. Formy płatności

I) Za pobraniem: Za towar zapłacisz gotówką w miejscu odbioru lub u doręczyciela przy odebraniu paczki. Dopłata za pobranie to 5 zł. Przy zakupie od 200zł (z VAT) transport jest GRATIS.

II) Przelewem bankowym: Po dokonaniu zamówienia, na podany adres e-mail otrzymasz informacje potrzebne do wykonania przelewu bankowego. Towar zostanie wysłany w następnym dniu roboczym po otrzymaniu płatności na nasze konto. Poinformujemy Cię o tym przez e-mail.

Numer konta do wpłat w zł: 50105010701000009031325153 (ING Bank Śląski S.A.)
Tytułem: Wprowadź kod zamówienia, który otrzymasz w wiadomości e-mail. Kod zamówienia znajdziesz także na swoim koncie w sekcji “Przegląd zamówień” (tylko dla zarejestrowanych klientów).

III) Kartą online (system GoPay): Płatność kartą online przy pomocy system GoPay – 3D Secure. Bezpieczne i szybkie płatności którąkolwiek ze standardowych kart płatniczych. Przyjmujemy płatności kartami: MasterCard, MasterCard Electronic, Maestro, VISA, Visa Electron.

IV) Przelewem bankowym online (system GoPay): Płatność dokonywana jest przelewem online w Twojej bankowości elektronicznej. System umożliwia płatność klientom większości banków działających na polskim rynku.

V) Portfel elektroniczny (system GoPay): Płatność dokonywana jest przelewem online z Twojego portfela elektronicznego. System obsługuje elektroniczny portfel GoPay.

 

2. Opcje dostawy

I) Poczta Polska: Przesyłki są doręczane do 4 dni od wysłania.

II) Poczta Polska – ekspres: Przesyłki są doręczane do 2 dni od wysłania.

III) Odbiór osobisty w jednym z oddziałów: Odbiór osobisty w jednym z oddziałów Przesyłkowni. Przesyłka jest gotowa do odbioru zwykle do 3 dni od wysłania. Informację o gotowości paczki do odbioru otrzymasz w wiadomości SMS lub e-mail.

 

3. Koszt transportu i pakowania

Przy zakupie od 200 zł (z VAT) transport i pakowanie jest GRATIS.
W przypadku zamówienia poniżej 200 zł (z VAT), koszt transportu zależy od opcji dostawy.

I) Poczta Polska: 21 zł z VAT

II) Poczta Polska – ekspres: 23 zł z VAT

III) Odbiór osobisty w jednym z oddziałów Przesyłkowni: 12 zł z VAT

 

4. Wysyłka towaru

Zamówienia przyjęte do 12:00 są zwykle wysyłane następnego dnia roboczego. Przy płatności przelewem bankowym przesyłki są wysyłane następnego dnia po otrzymaniu płatności. Żeby wysyłka była możliwa według podanego harmonogramu, towar musi być na magazynie – patrz szczegółowy opis towaru.

Przykład: sposób dostawy Poczta Polska
 I) Płatność za pobraniem/kartą/online przelewem bankowym GoPay/za pomocą portfela elektronicznego
  Piątek 11:59 Zamówienie zostało przyjęte.
  Poniedziałek   Przesyłka została przekazana doręczycielowi (dostawa zwykle do 2 dni).
  Środa   Doręczenie na adres dostawy.
 II) Płatność przelewem na konto
  Piątek 11:59 Zamówienie zostało przyjęte. Automatycznie zostaje wysłany e-mail z danymi potrzebnymi do przelewu bankowego.
  Poniedziałek 11:59 Płatność zostaje zarejestrowana na naszym koncie.
  Wtorek   Przesyłka została przekazana doręczycielowi (dostawa zwykle do 2 dni).
  Czwartek   Doręczenie na adres dostawy

 

5. Anulowanie/korekta zamówienia

Zamówienie możesz anulować/zmienić telefonicznie lub za pomocą e-mailu w czasie pracy naszej firmy, patrz Kontakt. Anulowanie/korekta muszą być dokonane przed przekazaniem towaru firmie transportowej.

 

6. Odbiór przesyłki

Kupujący powinien skontrolować opakowanie i stan produktu przy odbiorze przesyłki od doręczyciela. Jeśli już przy odbiorze jest widoczne, że przesyłka może być uszkodzona, nie odbieraj jej od doręczyciela i poinformuj nas, patrz Kontakt.

 

7. Odstąpienie od umowy

Masz prawo odstąpić od umowy kupna do czternastu (14) dni od otrzymania towaru, przesyłając e-mail na adres sprzedawcy patrz Kontakt. Paczkę wyślij na adres
 
Przesyłkownia
Bobrecka 27,
43–400 Cieszyn
 
lub przekaż do oddziału Przesyłkowni do czternastu (14) dni.

Zwrócony towar musi być kompletny, z dokumentacją, nieuszkodzony, czysty i w oryginalnym opakowaniu, w stanie i o wartości w jakiej je otrzymałeś. W przypadku, że zwrócony towar będzie niekompletny lub uszkodzony, mamy prawo zwracaną sumę obniżyć o odpowiedną kwotę.

Otrzymane środki pieniężne zwrócimy do czternastu (14) dni od odstąpienia od umowy kupna, przelewem bankowym na konto lub za pośrednictwem systemu GoPay (w wypadku płatności w ten spsób). Zwrot środków pieniężnych może zostać dokonany dopiero po otrzymaniu i kontroli zwróconego towaru.

 

8. Reklamacja

Twoją reklamację postaramy się rozpatrzyć w jak najkrótszym czasie, najpóźniej do trzydziestu dni kalendarzowych od jej otrzymania. Reklamacja przebiegnie szybciej jeśli podasz nam numer zamówienia lub faktury.

Przed zwrotem prosimy o kontakt z naszą obslugą klienta, patrz Kontakt. Na podstawie fotodokumentacji lub video rozmowy przez Skype jesteśmy w stanie usunąć znaczącą większość „usterek“, które nie mogą zostać uznane jak np. nieszczelność w przypadku źle nałożonej uszczelki.

W przypadku, że nie uda nam się rozwiązać reklamacji (wady produktu) przez e-mail, telefon lub Skype, wyślemy od razu kod kreskowy, który należy wydrukować i nakleić na paczkę z reklamowanym towarem. Paczkę wyślij na adres
 
Przesyłkownia
Bobrecka 27,
43–400 Cieszyn
 
lub przekaż do oddziału Przesyłkowni.

Informacje dodatkowe
Towar możesz reklamować w okresie 2 lat od kupna produktu. Odpowiedzialność sprzedającego za wady towaru nie dotyczy mechanicznego zużycia produktu (lub jego części) spowodowanego normalnym użytkowaniem. Gwarancja nie dotyczy uszkodzeń powstałych w wyniku niedbalego lub gwałtownego obchodzenia się z produktem lub jego poszczególnymi częściami.