- 1. Formy płatności
- 2. Opcje dostawy
- 3. Koszty dostawy i pakowania
- 4. Wysyłka towaru
- 5. Anulowanie/korekta zamówienia
- 6. Odbiór przesyłki
- 7. Odstąpienie od umowy / zwrot
- 8. Reklamacja
1. Formy płatności
I) Za pobraniem: Za towar zapłacisz gotówką w miejscu odbioru lub u doręczyciela przy odebraniu paczki. Dopłata za pobranie to 5 zł. Przy zakupie od 200zł (z VAT) transport jest GRATIS. W przypadku wyboru opcji dostarczenia przesyłki do paczkomatu nie ma możliwości płatności za pobraniem.
II) Przelewem bankowym: Po dokonaniu zamówienia, na podany adres e-mail otrzymasz informacje potrzebne do wykonania przelewu bankowego. Towar zostanie wysłany w następnym dniu roboczym po otrzymaniu płatności na nasze konto. Poinformujemy Cię o tym przez e-mail.
Numer konta do wpłat w zł: 50105010701000009031325153 (ING Bank Śląski S.A.)
Tytułem: Wprowadź kod zamówienia, który otrzymasz w wiadomości e-mail. Kod zamówienia znajdziesz także na swoim koncie w sekcji “Przegląd zamówień” (tylko dla zarejestrowanych klientów).
III) Kartą online (system GoPay): Płatność kartą online przy pomocy system GoPay – 3D Secure. Bezpieczne i szybkie płatności którąkolwiek ze standardowych kart płatniczych. Przyjmujemy płatności kartami: MasterCard, MasterCard Electronic, Maestro, VISA, Visa Electron.
IV) Przelewem bankowym online (system GoPay): Płatność dokonywana jest przelewem online w Twojej bankowości elektronicznej. System umożliwia płatność klientom większości banków działających na polskim rynku.
V) Portfel elektroniczny: Apple Pay i Google Pay. Płatność dokonywana jest przelewem online z Twojego portfela elektronicznego.
2. Opcje dostawy
I) Kurier (Inpost, DPD, Poczta Polska): Przesyłki są dostarczane zwykle do 2 dni od wysłania. Kurier z firmy transportowej skontaktuje się z Tobą telefonicznie lub za pomocą SMS przed doręczeniem przesyłki. W przypadku niezastania adresata kurier powinien skontaktować się z Tobą na podany numer telefonu i spróbować ponownie za darmo doręczyć przesyłkę w ciągu kolejnych 2 dni roboczych.
Doręczanie przesyłek odbywa się zwykle w godzinach 8:00 do 18:00. Nie mamy wpływu na dokładny czas dostawy, który zależy od poszczególnych warunków i sytuacji, ale można go określić po kontakcie z kurierem.
II) Paczkomaty InPost: Odbiór osobisty w paczkomacie. Przesyłka jest gotowa do odbioru zwykle do 2 dni od wysłania. Informację o gotowości paczki do odbioru otrzymasz w wiadomości SMS lub e-mail. Płatność za pobraniem nie jest możliwa.
3. Koszt transportu i pakowania
Przy zakupie od 200 zł (z VAT) transport i pakowanie jest GRATIS.
W przypadku zamówienia poniżej 200 zł (z VAT), koszt transportu zależy od opcji dostawy.
I) Kurier (Inpost, DPD, Poczta Polska): 21 zł z VAT
II) Paczkomaty InPost: 21 zł z VAT
4. Wysyłka towaru
Zamówienia przyjęte do 12:00 są zwykle wysyłane następnego dnia roboczego. Przy płatności przelewem bankowym przesyłki są wysyłane następnego dnia po otrzymaniu płatności. Żeby wysyłka była możliwa według podanego harmonogramu, towar musi być na magazynie – patrz szczegółowy opis towaru.
Przykład: sposób dostawy Poczta Polska | ||
I) Płatność za pobraniem / kartą | ||
Piątek | 11:59 | Zamówienie zostało przyjęte. |
Poniedziałek | Przesyłka została przekazana doręczycielowi (dostawa zwykle do 2 dni). | |
Środa | Doręczenie na adres dostawy. | |
II) Płatność przelewem na konto | ||
Piątek | 11:59 | Zamówienie zostało przyjęte. Automatycznie zostaje wysłany e-mail z danymi potrzebnymi do przelewu bankowego. |
Poniedziałek | 11:59 | Płatność zostaje zarejestrowana na naszym koncie. |
Wtorek | Przesyłka została przekazana doręczycielowi (dostawa zwykle do 2 dni). | |
Czwartek | Doręczenie na adres dostawy |
5. Anulowanie/korekta zamówienia
Zamówienie możesz anulować/zmienić telefonicznie lub za pomocą e-mailu w czasie pracy naszej firmy, patrz Kontakt. Anulowanie/korekta muszą być dokonane przed przekazaniem towaru firmie transportowej.
6. Odbiór przesyłki
Kupujący powinien skontrolować opakowanie i stan produktu przy odbiorze przesyłki od doręczyciela. Jeśli już przy odbiorze jest widoczne, że przesyłka może być uszkodzona, nie odbieraj jej od doręczyciela i poinformuj nas, patrz Kontakt.
7. Odstąpienie od umowy / zwrot
Masz prawo odstąpić od umowy kupna do czternastu (14) dni od otrzymania towaru, przesyłając e-mail na adres sprzedawcy patrz Kontakt. Wyślemy od razu kod kreskowy, który należy wydrukować i nakleić na paczkę z reklamowanym towarem. Paczkę wyślij na adres
Packeta Poland
Panattoni Park Bielsko-Biała
ul. Księdza Józefa Londzina 106
43-382 Bielsko-Biała
do czternastu (14) dni.
Zwrócony towar musi być kompletny, z dokumentacją, nieuszkodzony, czysty i w oryginalnym opakowaniu, w stanie i o wartości w jakiej je otrzymałeś. W przypadku, że zwrócony towar będzie niekompletny lub uszkodzony, mamy prawo zwracaną sumę obniżyć o odpowiedną kwotę.
Otrzymane środki pieniężne zwrócimy do czternastu (14) dni od odstąpienia od umowy kupna, przelewem bankowym na konto lub za pośrednictwem systemu GoPay (w wypadku płatności w ten spsób). Zwrot środków pieniężnych może zostać dokonany dopiero po otrzymaniu i kontroli zwróconego towaru.
8. Reklamacja
Twoją reklamację postaramy się rozpatrzyć w jak najkrótszym czasie, najpóźniej do trzydziestu dni kalendarzowych od jej otrzymania. Reklamacja przebiegnie szybciej jeśli podasz nam numer zamówienia lub faktury.
Przed zwrotem prosimy o kontakt z naszą obslugą klienta, patrz Kontakt. Na podstawie fotodokumentacji jesteśmy w stanie usunąć znaczącą większość „usterek“, które nie mogą zostać uznane jak np. nieszczelność w przypadku źle nałożonej uszczelki.
W przypadku, że nie uda nam się rozwiązać reklamacji (wady produktu) przez e-mail lub telefon wyślemy od razu kod kreskowy, który należy wydrukować i nakleić na paczkę z reklamowanym towarem. Paczkę wyślij na adres
Packeta Poland
Panattoni Park Bielsko-Biała
ul. Księdza Józefa Londzina 106
43-382 Bielsko-Biała
do czternastu (14) dni.
Informacje dodatkowe
Towar możesz reklamować w okresie 2 lat od kupna produktu. Odpowiedzialność sprzedającego za wady towaru nie dotyczy mechanicznego zużycia produktu (lub jego części) spowodowanego normalnym użytkowaniem. Gwarancja nie dotyczy uszkodzeń powstałych w wyniku niedbalego lub gwałtownego obchodzenia się z produktem lub jego poszczególnymi częściami.